آموزش صافکاری pdr و سنتی یادگیری صافکاری 100%عملی+ مدرک فنی | dlcatalog

آموزش صافکاری pdr و سنتی یادگیری صافکاری 100%عملی+ مدرک فنی | dlcatalog

پس از تصادف خودرو، متخصصان تعمیر بدنه خودرو باید یکپارچگی ساختاری خودرو را تجزیه و تحلیل کنند، بررسی کنند که چیدمان خودرو و پانل‌های بدنه آن در شرایط خوبی هستند و مطمئن شوند که خودرو برای رانندگی ایمن آموزش صافکاری خودرو است. فرصت های شغلی مختلفی برای تکنسین های صافکاری خودرو در ایران وجود دارد که از جمله آنها می توان به کار در فروشگاه های جزئیات خودرو، نمایندگی های خودرو و مراکز کارواش اشاره کرد. برخی از تکنسین ها نیز ممکن است تصمیم بگیرند که کسب و کار صافکاری خودرو خود را راه اندازی کنند و به عنوان پیمانکار مستقل کار کنند. تعمیرکار صافکاری خودرو حرفه ای است که در صافکاری و تعمیر نمای بیرونی خودروها تخصص دارد.

  • برای کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار PDR خود هستند، داشتن مهارت های تجاری قوی مانند بازاریابی، قیمت‌گذاری و خدمات به مشتریان مهم است.
  • ایشان فارغ التحصیل رشته مکانیک خودرو مقطع کارشناسی از دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران می باشد.سوابق ایشان بعنوان کارشناس خسارت ایرانخودرو و مدرس آموزشگاه فنی و حرفه ای می باشد.
  • آموزش پولیش ماشین PDR ممکن است توسط مدارس حرفه ای، کالج های محلی و مراکز آموزشی تخصصی ارائه شود.
  • دوره آموزش صافکاری خودرو، سرامیک خودرو یا آموزش دیتیلینگ از دیگر دوره‌های مرتبط با صافکاری و نقاشی ماشین است که به آموزش صفر تا صد صافکاری خودرو و نحوه ریکاوری رنگ انواع خودروها می‌پردازد.
  • و از دیگر رشت ههای فنی پایتخت فناوری می توان به آموزش تعمیرات لوازم خانگی اشاره کرد.
  • قسمت هایی از خودرو وجود دارند که در اصطلاح دوبل هستند، یعنی قسمت هایی از بدنه که دارای دولایه می باشند، صافکاری کردن این قسمت ها یکی از سخت ترین بخش های صافکاری و نقاشی خودرو میباشد که برای انجام آن باید حتما از فردی متخصص کمک بگیرید.
  آموزش طراحی سایت با وردپرس راهنمای ساده و گام به گام مدیر وردپرس

سرفصلهای دوره آموزش صافکاری خودرو سنتی از باز و بست لوازم ماشین و یادگیری لوازم کار ، آچارها ، مشتی ، قالب تنه ، فن ، فنر و… که جزو مباحث اولیه هستند شروع می شود. کاربرد ابزارها در جاهای مختلف و سپس باز و بست لوازم ماشین یاد داده می شود. برای اینکه شما برای شروع صافکاری باید لوازم پشت ماشین را باز کنید تا دسترسی به پشت ماشین را داشته باشید.

گارانتی دوره

در این مرحله است که اگر نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، آن را نیز اعلام می کند. در مجموعه اتوصافکار برای ارائه خدمات صافکاری نقاشی حرفه ای از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات استفاده میشود. برای یافتن بهترین صافکاری و نقاشی ماشین ارزان حرفه ای انواع ماشین ایرانی و خارجی میتوانید مدل ماشین تان را از لیست پایین انتخاب کرده و با مراجعه به صفحه مختص آن ماشین اطلاعات لازم را در مورد صافکاری ماشین خارجی و صافکاری ماشین ایرانی به دست آورید.

سرفصل های دوره صافکاری سنتی

این روش صاف کردن با گیره ها و میله های PDR که از فولاد ساخته شده اند انجام می شود. و برای فرورفتگی بدنه خودرو حتی فرورفتگی های ناشی از سنگریزه قابل استفاده است. پس از مرحله موج‌گیری کامل، صافکاری بدون رنگ خودرو به قلم گیری بعضی از قسمت ها نیاز پیدا کند. تمامی پیچیدگی‌ ها و دقت‌ هایی که تولیدکنندگان خودرو در اطراف شاسی قرار داده‌ اند، با تعویض شاسی ممکن است از بین بروند.

صافکاری ماشین یک صنعت بسیار مهم است و این صنعت به نیروی کار با مهارت بالا نیاز دارد تا خطای انسانی در محیط کار را کاهش دهد. کشور کانادا داوطلبانی را می‌پذیرد که مهارت‌های بالایی در این زمینه داشته باشند. آموزشگاه فنی با برگزاری دوره صافکاری خودرو که از پولساز ترین رشته‌ها است سعی دارد تا نیروی کار ماهر و توانمند به بازار معرفی کند.

  چگونه اولین ربات خود را بسازید ؟ 1 کمیته مهندسی رباتیک ، گامی به سوی توسعه علمی و فرهنگی رباتیک در کشور