مهاجرت با ثبت شرکت دبی: شرایط و هزینه اقامت با ثبت شرکت در امارات 2024 | do-tourism

مهاجرت با ثبت شرکت دبی: شرایط و هزینه اقامت با ثبت شرکت در امارات 2024 | do-tourism

برای افرادی که لوله‌کش، نجار، برق‌کار و آهنگر هستند، مجوز صنعتگری توسط سازمان اقتصادی دبی (DED Dubai) صادر هزینه تمدید شرکت در دبی می‌شود. در هر حال چنانچه قصد مهاجرت داشته باشید، دبی می تواند کشوری مناسب برای زندگی و ثبت شرکت باشد و خالی از لطف نیست که به این موضوع اشاره کنیم که درآمدهای ثبت شرکت در این کشور، آوازه عام و خاص مردم می باشد. دبی همواره در زمینه تسهیل کسب و کار و پشتیبانی دولتی در صدر بوده است، که به نوبه خود بسیاری از شرکت های جهانی را جذب سرمایه گذاری در دبی کرده است و همچنان به ایجاد شرکت های جدید می‌پردازد.

  • امکان تحصیل فقط در دانشگاه‌های بین المللی امارات نظیر دانشگاه سوربن یا دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید وجود دارد و تحصیل در دانشگاه‌های اماراتی عادی مخصوص اماراتی‌ها می‌باشد.
  • با داشتن اسناد لازم، به اداره ثبت شرکت در دبی مراجعه کنید و فرم‌های مربوطه را پر کنید.
  • شما پس از ثبت شرکت در دبی و اخذ مجوزهای لازم (لایسنس) می‌توانید برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای امارات را بگیرید.
  • اگر به این نتیجه رسیده‌اید که شرکت خود را در دبی ثبت کنید باید به طور کامل با مراحل آن آشنایی داشته باشید.
  50 مدل مبلمان مدرن راحتی شیک مدل مبل اسپرت جدید سبک | mobleseyed

معمولاً در کشور امارات فضاهای اداری متعلق به اشخاص ثالث هستند و قیمت آن‌ها بستگی به متراژ و موقعیت آن دارد. ذکر این نکته ضروری است که قرارداد اجاره، اسناد مرجع تنظیم املاک (RERA) و EJARI باید پس از تایید اولیه که DED اعطا می‌کند، ارائه شود. هرچه آزادی شما در حوزه کاری بیشتر باشد، امکان پیشرفت و توسعه آن بیشتر خواهد شد. در واقع، با راه‌اندازی شرکت خود در دبی، علاوه‌ بر حضور قدرتمندتر در بازار، می‌توانید راحت‌تر کار خود را گسترش داده و شعب بیشتری را در سراسر امارات ایجاد کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

خط ساحلی بزرگ و هاب جهانی هوانوردی آن، حمل‌و‌نقل و ارتباط مردم از سراسر جهان را آسان می‌کند تا در یک مکان گرد‌هم آیند. افراد دارای ایده و مشاغلی که در بازارهای داخلی به نتیجه دلخواه نمی رسند و نیازمند بازارهای جهانی هستند از این طریق می توانند به مطلوب خود دست پیدا کنند که در نتیجه می‌توانند اقامت خود را نیز دریافت کنند. برای فرزندان پسر بالای ۲۰ سال و دختران بالای ۳۰ سال هم می‌توانید درخواست صدور ویزای کار Employment Visa بدهید. در صورتی که قصد دارید در زمینه شرکت های تولیدی و صنعتی و بسته بندی فعالیت کنید، می بایست این نوع مجوز را دریافت نمایید. برای مثال شما باید برای ثبت شرکت خود چند بار به دبی سفر کنید، بنابراین هزینه رفت و آمد و سکونت شما نیز باید برآورد شود. با توجه به قوانین، کارفرماها اجازه ارسال درخواست اقامت برای کارمندان خود را دارند.

  فیلسوف یار آموزش آنلاین منطق و فلسفه گفتگوی فلسفی آنلاین مقالات آموزشی

آیا امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان از طریق ثبت شرکت وجود دارد؟

برای این که بتوانید برای ثبت شرکت در امارات متحده اقدام کنید، لازم است که مجوز تجارت دریافت کنید. مزایای سپرده گذاری در امارات، مهاجرت به امارات و اخذ اقامت 10 ساله می باشد و با 2 ملیون درهم سپرده در بانکهای اماراتی با اقامت 10 ساله طلایی شامل شما خواهد شد و …. به عنوان اولین شرط باید بگوییم که فرد متقاضی باید حداقل 18 سال داشته باشد.

مزایای ثبت شرکت در دبی؛ مهم‌ترین دلیل افراد برای مهاجرت

دقت داشته باشید که بر اساس هدف شرکت و نوع فعالیتی که خواهید داشت، مجوز برای شما صادر می‌شود. با توجه به این موضوع، لازم است پیش از انجام هر کاری، در ابتدا بدانید که هدف شما از ثبت شرکت، انجام چه فعالیت‌هایی است. هزینه اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت متفاوت بوده و نمی‌توان رقم دقیقی برای آن در نظر گرفت.