فروش اقساطی کوییک تحویل فوری ۱۴۰۳ | ilna

فروش اقساطی کوییک تحویل فوری ۱۴۰۳ | ilna

اگر همین الان سری به صفحه ساینا اس بزنید و مشخصات فنی این خودرو را بررسی کنید، خواهید دید که در آنجا گفته شد تمامی مشخصات فنی دو خودرو به کوییک اقساطی هم شبیه هستند. این پیشرانه قادر است تا ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور ایجاد کند. این خودرو طی ۱۳ ثانیه به حداکثر شتاب ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌زند و میزان مصرف سوخت ترکیبی ان در هر صد کیلومتر ۷.۱ لیتر است. فروش اقساطی کوییک در نمایندگی های رسمی سایپا با شرایط مختلفی صورت می پذیرد که جزئیات این شرایط را می توان با توجه به وضعیت خریدار تغییر داد. شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا از اقساط 36 ماهه تا اقساط 90 ماهه موجود می باشد که هرچه اقساط بلند مدت تر باشد میزان سود پرداختی شما نیز بیشتر می باشد. بنابراین یکی از اصلی‌ترین دلایل آمار بالای خرید نقدی و خرید اقساطی کوییک را باید طراحی ظاهری آن دانست.

  • بنابراین با توجه به اختلاف قیمت کوییک s با دیگر برادرانش، باید گفت این خودرو از کابینی مدرن‌تر و امکاناتی بیشتر برخوردار است.
  • در اینجا ابتدا با انواع مدل‌های این خودرو و در انتها با شرایط خرید و فروش اقساطی کوییک در شرکت همراه مکانیک آشنا می‌شوید.
  • حتی مشخصات امکانات ایمنی دو خودرو مانند تعداد ایربگ و نوع ترمزها هم به هم شبیه است و دو ماشین از نظر ایمنی سطح متوسطی دارند.
  • با وجود اینکه شکل تخم مرغی این خودرو زیباتر از تیبا است، اما در مورد فضای داخلی شبا‌هت‌های زیادی بین این دو تیپ محصول سایپا وجود دارد.
  • با افزایش شدید قیمت‌ها، اکثر مردم توانایی لازم برای پس‌انداز کردن درآمد برای خرید خانه و ماشین یا تغییر آن‌ها را ندارند.
  • تغییر دریچه‌های تهویه هوا به شکل دایره‌ای، پایین‌تر قرار گرفتن سیستم صوتی، قرار گرفتن کلیدهای کنترل تهویه به جای کلیدهای سیستم صوتی و اضافه شدن ورودی AUX، USB را می‌توان از مهم‌ترین تغییرات کابین قلمداد کرد.
  کتابخانه مجازی ادبیات آشنایی با فلسفه آموزش و پرورش‌

صدها معامله موفق تا کنون در سایا خودرو انجام شده است و در تمامی موارد خبری از خلف وعده و نارضایتی نبوده است. تنها تفاوتی که در انواع دنده‌ای و اتومات کوییک وجود دارد این است که مصرف سوخت کوییک اتومات ۷.۶۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است که ۰.۵۳ لیتر از کوییک دنده‌ای بیشتر است. در ایت سایپا شما با توجه به شرایط خودتان میتوانید پیش پرداخت و پرداختی ماهانه را تعیین کنید.

فوتون تونلند G7 اتوماتیک

مهم این است که شما با بهترین شرایط بتوانید صاحب آن ماشینی شوید که دوستش دارید. مصرف سوخت کوییک معقول و منطقی است و در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر مصرف دارد. این به این معناست که با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک، مجبور نیستید صف‌های طول و دراز پمپ بنزین را تحمل کنید. با توجه به اینکه خودروهای هاچ بک معمولا برای رفت و آمدهای کارمندی و دانشجویی گزینه مناسبی است، مصرف سوخت پاین کوییک در کنار ظاهر جمع و جور آن سبب می‌شود تا پس از خستگی کار و تحصیل، بدون معطلی به منزل برسید. این مجموعه که اخیرا طرح فروش اقساطی تیبا را ارائه کرده بود، این‌بار با توجه به درخواست و نظر مشتریان خود خودروی کوییک از مجموعه تولیدات سایپا را برای عرضه قسطی به هم‌وطنان در نظر گرفته است. خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی است که به دنبال تملک یک خودرو هستند اما توانایی پرداخت یکباره قیمت کامل خودرو را ندارند.

کوییک دنده‌ای R، مدل ۱۴۰۰

کوییک به‌عنوان یک هاچبک کراس ایرانی این روزها به یک خودرو پرطرفدار به خصوص برای نسل جوان تبدیل شده است. آمار فروش بالای انواع کوییک به خوبی بیانگر استقبال مشتریان ایرانی از این ماشین خوش قیافه تولید سایپا است. انواع کوییک اگرچه در پلتفرم و قوای محرکه تفاوتی با هم ندارند، اما مشخصات ظاهری و امکانات رفاهی این سه برادر، وجه تمایز آن‌ها را تعیین می‌کند. خرید اقساطی کوییک، سراتو، ساینا و دیگر خودروهای مدرن سایپا، ضمن اینکه سطح زندگی و معیشت شما را ارتقا می‌دهد و سبب می‌شود تا از سواری گرفتن از یک خودروی لوکس لذت ببرید، هزینه‌های جانبی زندگی شما را نیز می‌کاهد. به‌طوری که دیگر نیاز نیست زمان طولانی را صرف سوخت رسانی به خودرو پر مصرف قدیمی‌تان کنید یا مداوما به تعمیرگاه مراجعه کنید. فروش اقساطی سایپا به سبب کیفیت محصولات این شرکت خودروساز همواره با استقبال گسترده مردم مواجه می‌شود.

  چگونه اولین ربات خود را بسازید ؟ 1 کمیته مهندسی رباتیک ، گامی به سوی توسعه علمی و فرهنگی رباتیک در کشور

از امکانات این اتومبیل که دارای استاندارد آلایندگی، یورو 4 می‌باشد، می‌توان به دو عدد کیسهٔ هوا برای راننده و دیگر سرنشین جلو این خودرو اشاره کرد. هم چنین کوییک دارای سیستم‌های پایداری و کنترل‌کنندهٔ ABS و  EBD وBAS بوده و دارای سیستم‌های محافظتی و امنیتی ضد سرقت، سیستم هشدار در صورت نبستن کمربند توسط راننده، سیستم آلارم سرقت خودرو توسط بوق است. طرح فروش کوییک سایپا مانند دیگر محصولات این کمپانی به شیوه نام نویسی و قرعه کشی عرضه می‌شود و شما برای شرکت در این طرح باید همه هزینه تمام شده خودرو را به صورت یکباره پرداخت نمایید. ممکن است شما همچنان یک هاچبک کلاسیک مانند 206 را ترجیح دهید یا  قیمت کوییک معمولی را به‌عنوان یک هاچبک مدرن‌تر مناسب بدانید و این ماشین را بخرید. معمولا انواع مدل کوییک مانند کوییک آر، کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک اس در این شرکت‌ها آماده واگذاری است.