آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه پارسیان تبریز

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه پارسیان تبریز

نوع و سبک آموزش این اساتید نیز کاملا کارآموز محور است و هنرجویان در کلاس‌ها به طور کاملا عملی پله به پله با آموزش‌های اساتید پیش می‌روند، دست به آچار می‌شوند و مهارت‌ها را با بازدهی بسیار بالا می‌آموزند. تمام لوازم خانگی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای انجام فعالیت های خود از یک سری دستورات از پیش تعریف شده استفاده می کنند. بخشی از این دستورات مربوط به بررسی مداوم سلامت وسیله است و اگر وسیله ما دچار مشکلی شود، دستگاه از طریق صفحه نمایشگر یک کد خطا را نمایش خواهد داد. ایرادات موجود در بخش مکانیکی لباسشویی مانند خرابی بلبرینگ ها یا خرابی موتور بسیار پر دردسر خواهد بود. به عنوان مثال اگر بلبرینگ ها خراب شدند باید صدای خرابی آن را از طریق جدا کردن پولی از ماشین شنید و در نهایت آن را به حرکت درآورد تا علت ایراد آن از طریق شنیدن صدای آن برطرف شود.

  • پس برای تعمیر و کار با برد، تکنسین باید از جهات مختلف، با این قطعه سخت افزاری آشنایی کامل داشته باشد.
  • – بله در دوره تعمیرات لوازم منزل تمامی اصول اولیه برق و مبانی پایه الکترونیک به شما آموزش میدهیم.
  • دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.
  • همچنین تعدادی فیلم کمک اموزشی رایگان نیز در اختیار کارآموزان دوره آموزش تعمیرات لوزام خانگی قرار داده می شود.
  بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان

و بصورت ویژه شبیه سازی مدار سیم کشی و برد الکترونیک دستگاههای لباسشویی را بصورت عملی انجام می دهید. می‌توان گفت سرمایه تعمیرات لوازم خانگی، در ابتدای ورود تنها برخورداری از مهارت و دانش تعمیرات انواع لوازم خانگی است. داشتن مهارت کافی در این شغل سرمایه ای بزرگ بوده که با تمرین و آموزش به دست می آید. بعد از کسب آموزش های لازم در رشته تعمیرات لوازم خانگی، و جمع آوری سرمایه ی لازم برای خرید یا اجاره مغازه؛ می‌توانید مغازه شخصی خود را داشته باشید.

تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی

این امر رضایت مشتریان را جلب می کند و باعث می شود افراد برای تعمیر سایر تجهیزات خود به شما مراجعه کنند. در قسمت تعمیرات مکانیک دوره به آموزش و تحلیل سیمکشی کولر گازی و پکیج و همچنین نحوه رفع خطا و عیب یابی مدار فرمان برد پکیج در قسمت تعمیرات برد پرداخته میشود. مدرک فنی حرفه ای دکتربرد  کدملی سازمان شغلی محسوب نیز میشود که  بعد از اتمام دوره و معرفی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور آزمون گرفته میشود. آزمون دارای دوبخش تئوری و عملی هست.از امتیاز های فنی حرفه ای دکتربرد وام بعد از اتمام دوره نیز هست. سازمان فنی و حرفه ای کشور، سازمانی وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی ست که در سال 1359 از ادغام چند مرکز و نهاد تشکیل شده است. هدف این سازمان تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر و ارتقاء مهارت نیروی شاغل است.

علت کار نکردن یخچال: راه‌های تشخیص و رفع مشکلات

در ادامه اساتید دوره به معرفی اجزاء یخچال فریزر پرداخته و مباحث تبرید مانند نحوه عملکرد لوله مویی ، کمپرسور ، سنسور ها ، کندانسور ، محفظه اواپراتور و… را به صورت کامل توضیح داده و نحوه تست هر کدام را با جزئیات دقیق بیان خواهند کرد. آکادمی ویراد به منظور حفظ سطح کیفیت آموزش و همچنین رعایت حال شما عزیزان کلاس های آموزشی خود را علاوه بر حضوری ، به صورت آنلاین نیز برگزار می کند تا آن دسته از کارآموزانی که امکان رفت و آمد به آموزشگاه و یا شرایط کلاس حضوری را ندارند از این دوره ها بهره مند شوند. مهمترین قسمت‌های مکانیکی ماشین ظرفشویی نیز شامل درخت سیم‌کشی ماشین ظرفشویی، هیتر لوله‌ای ‌و ترموستات، المنت کف، هیدروستات ماشین ظرفشویی، کیت تنظیم کننده قفسه ماشین ظرفشویی، موتور شست و شوی ماشین ظرفشویی و پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی می‌شود. هزینه آموزش و یادگیری بخشی از سرمایه ای است که باید به این مشاغل اختصاص دهید.

  دوره نرم افزارهای طراحی و معماری ساختمان + مدرک فن پردازان | معماری نواز

کسانیکه تعمیرات لباسشویی را میدانند و بردهای آنرا مهارت ندارند میتوانند در این دوره شرکت کنند. آموزش تعمیر ماشین لباس شویی توسط تعمیرکار آموزش داده میشود که دارای سابقه در تعمیرات است. بطور کل ماشین لباسشویی های جدید نه تنها از مکانیک ساده ای برخوردار نیستند بلکه دارای بردهای حرفه ای میباشند(دوره تعمیر لوازم خانگی در تبریز). شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی باعث می شود تا شما به صورت تخصصی مباحث تعمیرات لوازم خانگی را یاد بگیرید.