آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش جامع+دوره حضوری آموزشگاه برق الکترونیک

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش جامع+دوره حضوری آموزشگاه برق الکترونیک

مجهز بودن کلاس به انواع مختلف لوازم خانگی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. بهره‌مندی از اساتید با تجربه، سرفصل‌های کامل و جامع، پشتیبانی مناسب، امکان تمرین و کار عملی برخی از دیگر عوامل مهم در زمان انتخاب آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی است. در آموزشگاه فنون برق صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی به صورت عملی و در کلاسی مجهز به شما آموزش داده می‌شود. با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق می‌توانید تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، اسنوا و دیگر برندها را به راحتی انجام دهید.

  • بعد از پایان دوره کافی است ابزار و تجهیزات لازم جهت تعمیرات لوازم خانگی تهیه کنید.
  • در این دوره ضمن بررسی عملکرد قطعات مکانیکی در لباسشویی های معمولی و اینورتری، با کد خطا های برند های مختلف ماشین لباسشویی آشنا شده و راهکار های تضمینی را برای از بین بردن آن ها یاد می گیرند.
  • فنی پویان سعی دارد، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید.
  • افرادی که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آموزش های لازم را میبینند قادر هستند هم بصورت آزاد و هم بصورت کارمندی کسب درآمد کنند.
  • در مرحله بعد از دوره کافی است ابزار و تجهیزات لازم را برای تعمیر لوازم خانگی خود آماده کنید.
  دوره نرم افزارهای طراحی و معماری ساختمان + مدرک فن پردازان | معماری نواز

هر چند قیمت اجناس هم وابسته و کیفیت و برند آنها است و هم به شدت نوسان دارد و به تنوع خدمات شما وابسته است. اما به طور حدودی شما می‌بایست تقریبا بین 10 تا 50 میلیون را برای تهیه ابزار و تجهیزات حرفه خود پرداخت کنید. البته به خاطر داشته باشید که این هزینه به زودی به شما برخواهد گشت زیرا وارد یک شلغ پر تقاضا و کاملا پر درآمد شده اید.

کتاب آموزش تعمیر لوازم خانگی به زبان ساده جلد اول , مجتبی جعفرزاده

برای افزایش درآمد شغل تعمیرات لوازم خانگی می‌توان تعمیرات در منزل انجام داد. برای ورود به شغل مهندسی معکوس برد الکترونیکی و تعمیرات لوازم خانگی، گام نخست دریافت آموزش های لازم است. همانطور که گفتیم تعمیرکاران در این دو حوزه یا در رشته الکترونیک تحصیل کرده اند یا در دوره های آموزشی شرکت می کنند. در دروه آموزش تعمیرات لوازم خانگی شما یاد خواهید گرفت که چطور نقشه شماتیک یک وسیله را بخوانید و متوجه نحوه عملکرد آن شوید.

اعطای مدرک

ابزاری که در زیر مجموعه آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی قرار می گیرند نیز عبارتند از سیستم جوشکای هواگاز، پمپ وکیوم، دست آچار بکس، دست آچار تخت و رینگی، ست پیچ گوشتی دوسو و چهارسو می باشد. هر چند رقم درآمد هر فرد، به میزان تلاش، استعداد، پشتکار، هوش و سیاستی دارد که از آن ها در این راه استفاده می کند، در مجموع شغل تعمیرات لوازم خانگی را دسته شغل های پردرآمد می دانند. در آموزش تعمیرات مکانیک لوازم خانگی سرفصل های مختلفی در رابطه با تعمیرات قسمت های سخت افزاری و غیر برد الکترونیک یاد داده می شود.

  آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

ویژگی های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی پایتخت به صورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است. با ثبت نام در دوره حضوری شما با استاد دوره در ارتباط خواهید بود و می توانید در مورد راه اندازی کسب و کار شخصی خود از آن ها مشاوره بگیرید. در دوره تعمیر لوازم خانگی، شامل لباسشویی، اجاق گاز، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر می باشد که از اجزای مکانیکی و بردهای آن ها را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد. آموزش تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی یکی از زیر بخش های مرتبط با تعمیر کلی لوازم خانگی محسوب می شود که بیشتر با الکترونیک و برق سر و کار دارد. توانایی کامل در قطعه شناسی برد لباسشویی و عملکرد هر قطعه و همچنین تست ، نقشه خوانی و عملکرد هر قطعات برد الکترونیکی بدست خواهید آورد. همچنین یاد می گیرید مشکلاتی مانند کار نکردن موتور ، روشن نشدن لباسشویی ، خرابی پمچ تخلیه آب و شیربرقی ، گرم نشدن آب ، قطعی برق و خرابی سیم کشی ، مشکلات انواع سنسورها مانند سنسور دما و سطح آب و سایر مشکلات مربوط به برد ماشین لباسشویی را بصورت تخصصی عیب یابی و تعمیر کنید.