ساخت ربات تلگرام با پایتون از 0 تا 100 آکادمی آی تی

ساخت ربات تلگرام با پایتون از 0 تا 100 آکادمی آی تی

گفتنی است، ربات‌ تلگرامی برای ایجاد یک آرشیو موسیقی، فیلم یا مطالب آموزشی بسیار کاربردی هستند. به عنوان مثال، بسیاری از افراد پلی‌لیستی از موسیقی‌های روز جهان را در ربات پیامرسان تلگرام قرار می‌دهند و آنها را در اختیار مخاطبین موسیقی می‌گذارند. با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت ربات تلگرام را آموزش دهیم.

  • به محض اینکه کاربر یکی از آن ها را لمس کند، به گپ باز شده کاربر ارسال می شود.
  • اکثر ربات ها عملکرد محدودی دارند و بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده خود، کار می کنند.
  • بیایید تعیین کنیم که ربات در هر ۳۰ ثانیه یک عمل انجام دهد.
  • ربات خود را تست کنید تا از پاسخ دادن درست آن به مشتریان مطمئن شوید.

اکنون که وارد دنیای جذاب ربات های تلگرام شده اید، زمان آن رسیده است که یک ربات تلگرام بسازید. چه بخواهید رباتی طراحی کنید که به پرسش های مشتری رسیدگی کند، وظایف را مدیریت کند یا بازی های سرگرم کننده با کاربران انجام دهد، این راهنمای گام به گام شما را در این فرآیند از مفهوم تا کدنویسی راهنمایی می کند. این مقاله قصد دارد به عنوان یک راهنمای ساده و کاربردی در مورد نحوه ایجاد ربات تلگرام باشد.

هوش مصنوعی و تلگرام:

هر ربات ساختار فیزیکی خاص خود را دارد که به آنها اجازه می دهد کار خود را انجام دهند. علاوه بر منبع الکتریسیته و بدنه، یک ربات به درجاتی از برنامه نویسی نیز نیاز دارد. این برنامه نویسی و کد نویسی چیزی است که به آن اجازه می دهد تا کار را درک کند. یک پلتفرم ربات، مانند ChatCompose، می‌تواند با ایجاد ربات‌های چت برای WhatsApp به شما در صرفه‌جویی زمان کمک کند تا مجبور نباشید آن را از ابتدا انجام دهید.

  آموزش تعمیر لوازم خانگی به زبان ساده و کاربردی در منزل کالا تعمیر تعمیر لوازم خانگی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

اجزای ساخت ربات

ساخت ربات‌های چت برای واتس‌اپ شباهت‌هایی با ایجاد یک ربات مسنجر فیس‌بوک دارد، اما انعطاف‌پذیری بیشتری در شخصی‌سازی ارائه می‌دهد. برای ساخت ربات روی newbot/ کلیک کرده یا آن را تایپ نمایید و برای BotFather ارسال نمایید. پس از آن اسم رباتی که قصد ساختن آن را دارید از شما پرسیده می‌شود (اسم دلخواهتان را وارد نمایید). نام ربات (name) در لیست مخاطبان و توضیحات آن نمایش داده می شود. اما برای تعریف کردن دستوراتی که ربات قادر به اجرای آن باشد، باید برنامه نویسی کنید و یا از شخصی کمک بگیرید که دانش کدنویسی داشته باشد.

نحوه عملکرد ربات ها چگونه است؟

آموزش ساخت ربات برگرفته از رشته مکانیک و الکترونیک می باشد. رباتیک یکی از رشته هایی است که در تمام جهان به سرعت در حال رشد است و هم اکنون نمی توانید هیچ صنعتی را در جهان پیدا کنید که از ربات ها استفاده نکند. بیشترین استفاده از ربات ها را می توان در کارخانه جات مشاهده کرد.