لیست قیمت شیر پروانه‌ای، ۱۱ مهر ترب | کسری ساران

لیست قیمت شیر پروانه‌ای، ۱۱ مهر ترب | کسری ساران

شیرهای پروانه ای به 3 دسته ی فلنج دار، ویفری و لاگ دار تقسیم می شوند. در ادامه هرکدام از این شیر پروانه ای به طور مختصر توضیح داده می شوند. شیر پروانه ای (butterfly valve) نوعی شیر سریع بازشو است که می تواند مسیر سیال را با یک چرخش 90 درجه باز یا بسته کند. شیر پروانه ای لاگ برای فشارهای مختلف سیال کاربرد دارد؛ اما عمده استفاده آن در فشار سیال بالا است. طراحی این نوع شیر به این صورت است که بسته شدن یک طرف، تاثیری بر سمت دیگر آن ندارد. شیر پروانه ای های پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه (GFPP)
GFPP یک اصلاح مهندسی شده از PP است که با تقویت فیبر شیشه به PP برای افزایش استحکام، استحکام کششی و خمشی و پایداری ابعادی آن ساخته شده است.

  • شیرهای پروانه ای به سبب چرخش نود درجه ای و منتقل کردن شیر از حالت بسته به باز، در زمره ولوهای صنعتی راحت و در عین حال سریع العمل به شمار می آیند.
  • اجزای اصلی یک شیرپروانه ای شامل بدنه، مهر و موم، دیسک و ساقه است.
  • می‌توانید جهت مشاوره در زمینه خرید شیرآلات صنعتی از پترو ایلیا با متخصصان ما تماس بگیرید.
  • برای خرید این شیرآلات می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام کرده و با مناسب‌ترین قیمت این محصولات را خریداری کنید.
  • این نوع باترفلای در فشار عملکردی 10 بار و 16 بار به کار می روند.
  دستگاه لیوان کاغذی خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل ایران لیوان لیست قیمت 1402 | tgmachine

علاوه بر سایز معیارهای موثر بر انتخاب شیر پروانه ای در جدول بالا ذکر شده است. در این مقاله قصد داریم موارد موثر ذکر شده را به تفکیک شرح نماییم. شیر هم مرکز (سنتریک) شافت و دیسک و بدنه در یک راستا قرار گرفته و شافت به صورت یه تیکه به دیسک متصل می باشد. نوع ساده محرک‌ها وجود دارند که مکانیکی هستند و با دست باز و بسته می‌شوند. اما در مواقعی که شیر باید مرتبا باز یا بسته شود، باید از این نوع محرک‌ها استفاده نمود تا خطای اوپراتور انسانی را کاهش داد. DOUble offset باعث می­شود تا باز و بسته کردن شیر راحت­تر صورت بگیرد.

شیر پروانه ای آب بندی سخت فلزی

این شیر پروانه ای دبل خارج از مرکز بودن ساقه، دیسک چرخان را قادر می سازد تا فقط حدود یک تا سه درجه روی سیت بمالد. مهم ترین کاربرد شیر پروانه ای در سرویس های مختلف مانند قطع و وصل کردن سیالاتی مثل مایع، بخار، هوا و در سیستم های خلأ و آتش نشانی است. محل قرارگیری شیر پروانه ای ویفری بین دو فلنج لوله است و سپس فلنج ها به وسیله پیچ و مهره به هم متصل می شوند. این شیرها به سادگی نسب می شوند اما هیچ گاه نمی توانند یک شیر ایزوله کننده باشند.

شیر پروانه ای ویفری کیتز KITZ

از آنجا که حلقه آب بندی چند لایه نرم و سخت روی صفحه سوپاپ ثابت شده است ، هنگامی که صفحه شیر معمولاً باز است ، محیط روی سطح آب بندی آن یک آبشستگی مثبت ایجاد می کند. نوار آب بندی نرم در ساندویچ ورق فلزی عملکرد آب بندی را پس از آبکشی تحت تأثیر مستقیم قرار می دهد. Mpa برای برقراری ارتباط ، باز و بسته کردن یا تنظیم مقدار رسانه. در اين شيرها معمولا ديسك را از برنز يا آلياژهاي برنز يا فولاد ضد زنگ انتخاب مي كنند تا مقاومت خوردگي ديسك شـير نيـز زياد شود. اين شيرها هم به صورت ويفري (بدون فلنج) و هم فلنج دار توليد شده و لاستيك آببندي هم ممكن است داخل بدنـه شـير ولكانيزه شود كه غير قابل تعويض بوده يا به حالت فشاري در داخل بدنه جاسازي شود. تماس تنها در آخرین نقطۀ بسته شدن با زاویۀ ۹۰ درجه، با توقف مکانیکی برقرار می‌شود، از طراحی سه آفست، در شیر دارای نشیمن‌گاه فلزی استفاده می‌شود.

  5 روش تضمینی تشخیص چای ماسالا اصل مجله تصویر زندگی | OkChay

شیر های پروانه ای ویفری بین دو فلنج لوله قرار می گیرند که توسط پیچ های بلند در سراسر بدنه شیر به هم وصل شده اند. بدنه شیر ممکن است دارای سوراخ های فلنج در خارج از بدنه شیر باشد یا نداشته باشد. حلقه‌های اورینگ و واشرهایی که در سطح شیر صاف نصب می‌شوند در دو طرف بین بدنه شیر و فلنج لوله قرار می‌گیرند تا آب‌بندی قوی داشته باشند. طراحی شیر پروانه ای های افست سه گانه مستلزم استفاده از نشیمنگاه های فلزی است.