مهارتهای هفتگانه کامپیوتر icdl مجتمع آموزشی علم و صنعت تدبیر فارس | آموزشگاه آپادانا تبریز

مهارتهای هفتگانه کامپیوتر icdl مجتمع آموزشی علم و صنعت تدبیر فارس | آموزشگاه آپادانا تبریز

این استاندارد پس از گذراندن ۱۳۰ ساعت دوره آموزشی و ۷ مرحله آزمون با عنوان ICDL Coreبه کاربر داده خواهد شد. مدرك ICDL هم از طرف تمام ارگان های دولتي و هم شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ غیر دولتی مورد تایید و نشانگر تسلط بر مهارت های کامپیوتری است. مدرك ICDL از طرف سازمان ها و ارگان های دولتي، انجمن هاي انفورماتيكي، شركت هاي تجاري و کسب و کارهای بزرگ و کوچک مختلف به عنوان مدرکی بر اثبات مهارت های کار با کامپیوتر شناخته می شود. احتمالا آگهی های استخدامی مختلفی را دیده اید که در آن های یکی از مهارت های مورد نیاز متقاضیان، مهارت ICDL و داشتن مدرک مهارت های هفتگانه ICDL است. ابتدایی ترین و اصلی ترین رکن فراگیری آموزش های فن آوری اطلاعات کار با اینترنت است.

  • از امتیازات و برتری های آموزشگاه ICDL آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است.
  • مخصوصا بعد از اوج گیری کرونا، همه ی آموزش های غیر کامپیوتری ما هم از کامپیوتر استفاده می کنند.
  • البته اگر مشتاق شرکت در دوره های حضوری برای دریافت آموزش ها و مدرک icdl نیستید مشکلی نیست.
  • آموزشگاه سپیدار تبریز با 20 سال سابقه درخشان آموزشی این دوره مهارتی را در تبریز اجرا کرده و افتخار دارد در سال 1401 بیش از 2500 نفر کارآموز در حرف مختلف را آموزش داده و مدرک رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به ایشان اعطا نموده است.
  آموزشگاه فوق تخصصی رادمان آموزش تعمیرات لوازم خانگی دوره اول

زمانی که متقاضی خواهان دریافت گواهینامه باشد (متقاضی حداقل باید 4 تا 7 مهارت را پاس کرده باشد)، کارت مهارت آن‌ها برای تائید در سامانه ثبت می‌شود و پس از تائید، گواهینامه برای آن‌ها صادر می‌شود. آموزشگاه راشد نیز از آنجا که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مشغول به فعالیت است می‌تواند علاوه بر آموزش، مدرک ICDL فنی حرفه‌ای را نیز برای کارآموزان خود صادر نماید. یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL و اخذ مدرک آن مزایای زیادی به همراه دارد. آشنایی با کامپیوتر، کار با آن و یادگیری مهارت های مهم در کار با نرم افزار Office یکی از ملزومات زندگی در دنیای امروز است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هم برای استخدام نیرو، به دنبال افرادی هستند که مهارت های بالایی در کامپیوتر داشته باشند. در تاریخ 11 بهمن 1383، محتمع هوشمند سیرجان، نخستین آزمون مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر را در ایران برگزار کرد.

آزمون icdl چیست

این افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش ICDL، علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف، مدرک ICDL را هم اخذ کنند و از آن با اهداف مختلف استفاده کنند. گواهینامه بین المللی کامپیوتر رانندگی (ICDL) یک مدرک بین المللی است که به افراد امکان می دهد شایستگی خود را در استفاده از برنامه های رایانه ای نشان دهند. این معتبرترین مدرک کامپیوتر در جهان است که بیش از سه میلیون نفر این مدرک را کسب کرده اند.

اکسل : (Excel)

اما مهارت هفتگانه چیست؟ یا در واقع  بصورت کاملتر مهارت هفتگانه کامپیوتر چیست؟ برای یادگیری این مهارت ها باید به طور کامل با icdl آشنا شویم. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دوره آموزش ICDL و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید. توصیه می شود برای یادگیری مهارت های icdl حتما در یک دوره نام نویسی صورت بگیرد تا فرد با حضور و پیگیری استاد مربوطه، به خوبی بر مباحث مسلط شود. از این رو کتاب هایی که در این زمینه به آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می پردازند، چندان موثر واقع نخواهند شد.

  طراحی روشن مرجع آموزش نقاشی، طراحی چهره و کاریکاتور

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان

دوره icdl در تبریز در مجهزترین و با سابقه ترین آموزشگاه icdl در تبریز برگزار می‌شود. شما همچنین یاد خواهید گرفت که از برنامه‌های کامپیوتری ساده مانند پردازش کلمه، پاور پوینت و اکسل و … استفاده کنید. آنها درهایی را به روی مشاغل با درآمد بهتر و مسیرهای شغلی باز می‌کنند که قبلاً هرگز باز نبودند. همه بخش‌های جامعه به کارمندانی نیاز دارند که در این مهارت‌ها به خوبی آموزش دیده باشند، از دانشگاهی گرفته تا موقعیت‌های دکترا. دوره icdlدر تبریز، در خیابان آبرسان، روبروی 13آبان در مجهزترین و باسابقه‌ترین آموزشگاه در سطح استان برگزار می‌شود.